The role of writing in English graduate education and the "Nexus of Discourses"

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Genre and writing : issues, arguments, alternatives.(1997) S. 251
Weitere Personen: North,StephenM (MitwirkendeR), Anderson,Lori (MitwirkendeR), Chepaitis,Barbara (MitwirkendeR), Coogan,David (MitwirkendeR), Davidson,Lale (MitwirkendeR), Maclean,Ron (MitwirkendeR), Parrish,Cindy (MitwirkendeR), Post,Jonathan (MitwirkendeR), Schock,Amy (MitwirkendeR), Weatherby,Beth (MitwirkendeR)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:German
Ähnliche Datensätze:In: Genre and writing : issues, arguments, alternatives.(1997)
LEADER 00704naa a22002171c 4500
001 0jif2185
008 000307s gw ger d
005 20240909184909.0
245 1 4 |a The role of writing in English graduate education and the "Nexus of Discourses" 
700 1 |a North,StephenM.  |4 ctb 
700 1 |a Anderson,Lori  |4 ctb 
700 1 |a Chepaitis,Barbara  |4 ctb 
700 1 |a Coogan,David  |4 ctb 
700 1 |a Davidson,Lale  |4 ctb 
700 1 |a Maclean,Ron  |4 ctb 
700 1 |a Parrish,Cindy  |4 ctb 
700 1 |a Post,Jonathan  |4 ctb 
700 1 |a Schock,Amy  |4 ctb 
700 1 |a Weatherby,Beth  |4 ctb 
773 0 8 |i In  |t Genre and writing : issues, arguments, alternatives.(1997)  |d 1997  |w 0i016671  |g S. 251 
099 1 |a 20000307